Education for Every

SMART ATTENDANCE
Join Us On
Whatsapp

JILLA ANTARIK BADALI COMPUTER SYSTEM KARAVAA ANE TIME TABLE FOR BADALI

Join Us On
Telegram

 JILLA ANTARIK BADALI COMPUTER SYSTEM KARAVAA ANE TIME TABLE FOR BADALI






JOIN US OUR TEACHER'S  WHATSAPP GROUP


સૌથી પહેલા નીચેની લિંક ગૂગલ ક્રોમ મા ઓપન કરો. 

ગુગલ  ક્રોમ મા ઉપર જમણી બાજુ થ્રી ડોટ પર ક્લિક કરીને નીચે Desktop site (view) પર ક્લિક કરો.
તમારું આઈ ડી, પાસ વર્ડ એન્ટર કરો.
-  ઉપર home page લખેલું કોરું પેજ આવશે.
-તેમાં ઉપર થ્રી લાઇન પર ક્લિક કરો.
- Download call letter પર ક્લિક કરો


-તમારો ઓર્ડર ડાઉનલોડ થઈ જશે. ના થાય તો થોડી રાહ જુઓ





નોંધ:- અહીં જિલ્લા ને અનુલક્ષી બનાવેલ છે. તમે તાલુકા ને અનુલક્ષી લખી શકો છો. દરેકે પોતાનો ઓર્ડર નંબર બદલાવો. જે સંદર્ભ 2 મા છે તે..... નીચે ALL IS WEL edu  કાઢી નાખવું. 





નોંધ:- અહીં જિલ્લા ને અનુલક્ષી બનાવેલ છે. તમે તાલુકા ને અનુલક્ષી લખી શકો છો. દરેકે પોતાનો ઓર્ડર નંબર બદલાવો. જે સંદર્ભ 2 મા છે તે..... નીચે ALL IS WEL edu  કાઢી નાખવું.



 2ⓝⓓ 🇵 🇭 🇦 🇸 🇪 




બીજો રાઉન્ડ પરિપત્ર

વિડીયો જુઓ



An analysis is needed on the part of the education process that involves children with disabilities and all other children. Why is the current system not successful in providing good quality education for all children of all mainstream school age groups?  It examines the resources and new methods available in the local situation and examines active participation as well as barriers to learning. 

 "Read the story from the given handout in Animal School. Present your thoughts on each question based on the story to the whole class. The teacher should remember that effective and comprehensive/inclusive education is good for all children. It focuses on the unique strengths and weaknesses of the children.  

In doing so and thus focusing on their individual learning needs.The achievement of learning outcomes requires dramatic change from specialty to specificity to provide effective learning opportunities for all learners.If children want to learn and succeed in school we need only cultural diversity.  Not only that but different social and economic backgrounds and physical, mental and intellectual characteristics need to be taken into consideration.

JILLAFER BADALI ARJI ANE PATRAKO 

There should be no fear of discrimination, corporal punishment, abuse or bullying in schools.  In addition, teachers need to adopt DAM's teaching methods and pedagogical methods in such a way that all children can participate equally in the learning process.  The classroom environment should be such that the child can feel happy and relaxed instead of boredom, fear or loneliness.  

It is important to create a safe and inclusive environment for all children (scholars) to support the basic right to education given to all children.  Every child has the right to go to school with their community, teachers and classmates should accept it together and include them in normal schools.  Studies(Research on such matters) suggests that this type of inclusion is expensive but more effective than academically and socially isolated (specialized) schools.  

Everyone benefits if they are taught with all the children without thinking about their strengths and the need for education and this is the landmark of inclusive education.  While schools and teachers should fulfill their responsibility to provide quality education and give children the opportunity to learn, we must understand that the teacher should consider the shortcomings in the teaching-learning situation rather than looking at the abilities in the children if the shortcomings are to be addressed.  While we must understand that the whole meaning of education is to build not only inclusive schools but also an inclusive society.



NEW INSTRUCTIONS 5/2/2021:- CLICK HERE

ONLINE BADALI SUCHANAO INSTRUCTIONS




IMPORTANT LINK FOR PARIPATRA:-CLICK HERE


ખાલી જગ્યા ના લિસ્ટ માટે અહીં ક્લિક કરો


ADVERTISEMENT DOWNLOAD HERE


MUKHY SIXAKE APAVANU PRANPATRA PDF


OFFICIAL SITE


APPLY ONLINE


ફોટા ની સાઈઝ નાની કરવા ની એપ



ઓનલાઈન જિલ્લા આંતરિક બદલી કેમ્પ બાબતે નોકરી લંબાઈનો મુખ્ય શિક્ષકશ્રી એ આપવાનો દાખલાનો નમૂનો 1


ઓનલાઈન જિલ્લા આંતરિક બદલી કેમ્પ બાબતે નોકરી લંબાઈનો મુખ્ય શિક્ષકશ્રી એ આપવાનો દાખલાનો નમૂનો 2


2015માં ભરેલા ફોર્મનો નમૂનો 1


2015માં ભરેલા ફોર્મનો નમૂનો 2


ફોર્મ સાથે જોડવાના ડોક્યુમેન્ટનું લિસ્ટ


ફોર્મ માટે જરૂરી તમામ શાળાના ડાયસકોડ સર્ચ કરો


ફોર્મ માટે જરૂરી તમામ ક્લસ્ટર ડાયસકોડ સર્ચ કરો


બદલી ફોર્મ ભરેલ હોય અને જો સ્થળ ના મળે તો ફરીથી ફોર્મ ભરી શકાય તેની માહિતી


બદલી માટે પતિ પત્ની કેસ માટેના પ્રમાણપત્રનો નમૂનો


બદલી કરેલ શિક્ષક કે વિદ્યાસહાયક સરકારની સૂચના અનુસાર વહીવટી કારણો સર છુટા કરવામાં વહેલું મોડું થાય તો શું ?


શિક્ષકને છુટા થવા માટેની અરજીનો નમૂનો


વધ બદલી માટે મૂળ શાળા ની સિનિયોરિટી ગણવા પરિપત્ર
ઓનલાઇન ફોર્મ ભરવાની નવી તારીખ



JOIN US OUR TEACHER'S  WHATSAPP GROUP


Accordingly, according to the revised norms of student teacher, District Panchayat Education Committee / Town Education Committees have decided to allot district wise / municipality wise teacher establishment against eligible teachers as per the provision of this resolution.  The details of the teachers to be met by calculating the number have been obtained from context-2.  When the establishment of the head teacher will be approved separately and reported. 

JILLA ANTARIK BADALI JAGYA LIST

 Std.1 to 5 Primary Std.6 to 8 Upper Primary District Name Receivable Receivable Approved Establishment Super Number Approved Establishment Super Number Teacher Number Teacher Number 1 5638 5638 4347 4347 Conditions: Approved in the primary schools of your District Education Committee as on 31/08/2020  To inform the taluka primary education officer by allocating the teacher establishment taluka wise.  According to which the Taluka Primary Education Officer will have to issue the order of approved teacher establishment against every school teacher.






Important:-For better result always use google cromeNote:-Please Always Check and Conform Above Details with The Official Website and Advertisement / Notification.

Subscribe Our
YouTube

0 Comments:

Labels

Followers

You Tube Subscribe

Join us on Facebook Group